Wednesday, March 16, 2011

KAYAK

FUHH!!!
Penat sangat...
tp hari ni hari yg paling best sepanjang aku berkayak ni...
sebab.....
aku dan partner aku dayah bdk pompuan FIRST yg smpai kat tasik....
padahal mase latihan biasa kitorg la yg paling BELAKANG dan KETINGGALAN...
hahahaha....
mungkin seronok sangat kot sebab nak berkayak ke tasik...
walaupun nak sampai ke tasik tu kitorang kena angkat kayak 2 beberapa kali...
tapi buat selamber je la...
angkat je kot...
hehehehe.....
(berat giler sebenarnya)
(^____^)
yang seronoknye lagi....
kitorg dah pandai dh nak imbang kayak 2 supaya xjalan menyerong....
tp kadang2 tu melencong jugak la sampai langgar tebing...
ala standard la 2...
baru beginner...(nak sedapkan hati)
benda ni semua aku dapat dari kawan2 aku yg join kayak untuk u team...
dyorang semua memang hebat2...
banyak bagi tunjuk ajar...
ade la jugak dyorang ajak aku join....
tapi banyak benda plak yang aku nak kena pertimbangkan...
hold dulu la...
pelajaran pon masih lintang pukang lagi...
nasib baik parents aku masih steady...
okeh la 2 setakat ni....
penat pon xabis lagi ni....
bye2....
wassalam...
(^___^)

No comments: