Monday, August 15, 2011

BERBUKA PUASA

suka.seronok.gembira.bahagia.ceria..apa-apa lagi lah yg boleh menggambarkan perasaan aku sekarang..nak tahu kenapa??sebab hari ni aku berbuka puasa dengan dia...


Muhammad Izhar Mahmood

Dah 15 hari puasa...baru dapat berbuka dengan dia..hari ni 1st time dpt berbuka sama2 dan mungkin yang last untuk ramadhan kali ni..ramadhan tahun2 depan insya-Allah dapat lagi..sebab jumpa selalu pon tak elok..sekali pon cukup lah daripada takde kan...kalau selalu macam ni habis lah duit dia nanti...nak tahu kami makan ape??haa tengok bawah ni...


Aku makan nasi putih je..dia ni demand sikit nak nasi goreng paprik..tapi dia yang bayar kan...so, suka hati dia lah nak makan ape..nanti aku pulak kena tinggal kat situ..dia cakap makan 20 minit je..kalau lambat nanti balik jalan kaki..lepas azan je aku makan lah macam biasa..bila nasi kat pinggan aku ade lg separuh...dia dah licin dah..lepas tu ape lagi..dia habiskan semua lauk2 yang ada...tapi sebelum tu dia letak la dulu kat pinggan aku sikit..baik hati lah konon nya..

Lepas tu aku belum habis minum air lagi dia dah nak bangun dah..tahu lah makanan dia semua dah habis..tapi dia duduk balik lah sebab aku suruh..ntah pape budak ni..bila lah kau nak matang ye..walaupun hubungan kami ni nampak macam tak matang lagi..tapi aku seronok sangat dengan dia..layankan jelah perangai dia yang suka mengusik...tapi kadang2 aku buat2 merajuk jugak..hahaha...

Apa2 pun..terima kasih ye sebab belanja aku berbuka hari ni...puding kastard yang aku buat tu,jangan lupa makan pulak..nanti aku cuba try resipi lain pulak untuk kau rase..kalau tak sedap kau diam2 je tau..tapi kalau sedap bagitahu..hehe..okey lah aku pon tak tahu nak tulis ape dah...yang penting aku happy sangat hari ni sebab dapat jumpa kau dan luangkan masa sama2 walaupun sekejap..

wassalam...(^___^)

p/s: impian aku nak jadi bidadari kau kat syurga nanti...

No comments: