Friday, April 29, 2011

another 2 papers

Minggu yg paling memenatkan otak aku adalah 
 MINGGU EXAM....
sebab minggu ni je aku gunakan kepala otak aku ni
semaksimum yg mungkin...
huuhh sumpah penat...
kenapa la mesti ade exam...
xboleh ke law belajar je...
then jwb kuis....
hantar assignment...
xperlulah aku duduk kt kerusi  berjam2
sambil memegang pen
memandang kertas dan org sekeliling
semata-mata nk jwb bende yg aku pon xtaw nk jwb pe...
kesian x..huhuhu...
exam dh 3 paper dh...
sume mcm hape je aku jwb... 
titas memang aku rajen nk khatamkn buku 2...
bce tonggang terbalik pon...
ble dh smpai bab belakang lupe plak yg depan....
hasilnya jwb je la ape yg ingat...
nsib baek bulat2 je...
dynamic aku mmg stdy 2 3 soalan je...
sbb ak mmg mlas nk buat latihan kt bku 2...
bkn sebab aku pemalas....
tp tension..dh buat xtaw betul ke salah jawapan aku...
jawapan mmg xde disediakan...
emm xtaw la nk rujuk mne...
nak g tny lecturer mmg ak rajen nk ke fkm tuh..
tp Alhamdulillah...
ak rse aku dh jwb dgn baek hari tuh...
sbb sume dpt jwpan...
hahahaha...tp xtawla betol ke slh...
td bru lepas paper math kejut
agak sakit badan aku...
dok 3jam atas kerusi tuh..
cuba la bg sofa...
tp 3 jam tuh rupenya xckup utk aku...
arghhh...aku nk extra time...
ade la bnda yg aku miss dan sengaje miss...
aku kena redha je dgn result aku....
dulu mse kt sekolah...
mmg subjek kegemaran aku math...
tp dh msuk u...
math jadi antara subjek yg ak tak suke plak..
nmpak sgt otak aku dh mkin lme mkin lembap...
tu lah dulu mse kecik2 mak xkasi mkn maggie nk mkn jgk...
alasanya efek mkn maggie tu lmbt lg la mak...
hah skrg tgk la efeknya...
dh dtg da...otak pon dh lembab dh...
aishh...xguna dh nyesal skrg....
hmmm.......
lagi 2 paper aku xtaw la cmne nasib aku...
dapat jwb dgn snyuman ke dgn air mata...
fluid 1 byk latihan aku kena buat nihh...
law x nnt terkial2 aku nk jwb...
material science plak mmg kena bce je..
td dh tgk carried mark...
agak membuntang la mata...
xpe2 masih ade harapan nak dpt A...
yeah Syuhada Nasir bolehh...
gudluck utk kawan2 yg nak amik exam...
smoga dipermudahkan dalam menjawab soalan...
law rse berdebar2 sebelum jwb...
amalkan la bce surah al-Insyirah...
kalau xtaw yg mne bce doa penerang hati pon bole...
Insya-Allah....tenang sket hati 2...


wassalam....(^___^)


p/s: kalau ingat org tersayang pon hati bole tenang...hik3..