Monday, May 23, 2011

::Sweet 20::




20 Mei lepas genap la umur aku 20 thn...
Alhamdulillah masih dikurniakan nikmat hidup...
Masih diberi peluang untuk memperbanyakkn amalan...
Kepada kawan2 yg wish...
Thank you very much ya!!!
Kat fb belambak la kawan2 post...
Biasalah..bday sape2 pon cm2 kn...
Nak menghargai kawan2...
Tak kurang juga yg bg msg...
Ingatan kamu semua amat aku hargai...

Semakin bertambah usia...
Sebenarnya semakin dekat pula dengan kematian...
Dengan bekalan yg aku ada setakat ni...
Belum cukup untuk aku menghadapi alam yg seterusnya...
Setiap hari mengulangi dosa2 kecil...
Tanpa rasa takut akan kematian...
Insya-Allah semoga dengan bertambahnya usia...
Dapat mematangkan fikiran aku...
Dan mendekatkn diri aku denganNya...
Berusaha untuk berubah...
Ke arah yg diredhaiNya...

Aku bersyukur...
Selama 20 tahun kehidupan aku...
Aku dikelilingi oleh sahabat2 yg baik...
Yg sentiasa mengingatkan aku kepadaNya...
Yg banyak menyedarkan aku drpd terleka dgn dunia....
Yg selalu ada memimpin aku kembali saat aku jauh drpadaNya...
Alhamdulillah.....



Chocolate Indulgence and Oreo Cheesecake

Terima kasih Muhammad Izhar...
Bagi aku mkn kek untuk hari jadi aku...
Kalau tak...Tak merasa lah aku kek tahun ni...
Paksa aku makan sampai habis plak tu...
Takpe2 lenkali kau plak kena....

Kepada kak Ikin...
Terima kasih luangkan masa satu hari untuk kita...
Dari pagi sampai malam...
Makan pizza...
Jalan-jalan cari kerja sambil shopping...
Tetibe 'ter'beli kasut sepasang....
Berhujan lagi sampai basah kuyup...
Kenangan hari jadi yg sangat enjoy....



Inilah hadiah besday yg aku dapat....
Baju Muslimah warna pink Izhar yg bagi....
Baju lagi satu ngn turtle 2 Iqa yg bagi...
And The Toblerone cik Fatin yg bagi...
Dah besar2 pon dapat hadiah lagi...
Thanks kawan-kawan....

Dan hadiah yg paling bernilai untuk hari jadi aku kali ni...
Aku dapat semula sahabat baik aku....
Yg dah memutuskan persahabatan kitorg...
Sahabat...aku xpernah salahkan kau...
Tapi aku bersyukur ada sahabat macam kau...
Sahabat yg menyinari hidup aku...
Aku harap kita kawan sampai bila-bila okay...
Peace (^___^)

Wassalam.....










1 comment:

Anonymous said...

kalo ada org paling gedik.. org 2 adalah ko